De laatste dag in Seattle............nat!

5 november 2009 - Amsterdam, Nederland

Vanmorgen om 9.00 uur gaan ontbijten, daarna om half 10 naar de stad om te shoppen, je kunt niet met lege handen thuiskomen! Alle winkels waren nog gesloten. De regen viel inmiddels met bakken uit de lucht. Drie dagen conferentie..... stralend weer, een dag free off.......... rain,en veel! Naar de bekende Public Market geweest, van allerlei kraampjes en er wordt letterlijk met vissen gegooid. We hebben daar nog enkele mensen van Natuurlijk leren ontmoet en samen zijn we naar de haven gegaan om een boottocht te maken. Ook hier vingen wij bot, alle rondvaarten starten pas om half twee 's middags. Je hebt van die dagen, soms zit het mee en soms......! Uiteindelijk zijn we toch maar gaan shoppen en we zijn nog geslaagd ook. Wat we allemaal gekocht hebben gaan we natuurlijk niet vertellen, anders is het voor het thuisfront geen verrassing meer. Lekker nog een dag in spanning zitten..! We gaan later op de middag nog naar het Experience Music Center, dat gebouw met die prachtige ronde vormen. Daar is een tentoonstelling over Jimmy Hendrix, geboren en getogen in Seattle. Zijn gitaarcollectie en andere bezittingen zijn hier te bewonderen. De mensen uit Seattle vinden het een uiterst lelijk gebouw, ze noemen het The Puke ( kots) from the Needle. Rare jongens die Amerikanen!! Daarna snel nog wat eten en dan naar David Gray, zie link naar Youtube!, voor de mensen die hem en zijn muziek niet kennen:

Morgen vertrekken we al om 9.00 uur met de taxi naar het vliegveld, de boardingkaarten hebben we al uitgeprint, helaas zitten we niet naast elkaar op de terugreis.

Bedankt voor het lezen en al jullie reacties, voor ons was het iedere keer weer sspannend wie er weer gereageerd had.