Een dag waar geen eind aan kwam….!

31 oktober 2009 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Om 4.00 uur rammelde de wekker. Na een lekkere douche en een heerlijk kopje koffie, vertrokken Jo en Jolanda naar Merkelbeek, Wim ophalen.  Om half 6 reden we richting Schiphol. Wonder boven wonder géén files!! Dus stonden we al om kwart voor 8 onze koffers in te checken. Na weer een lekkere koffie vertrok Jo om 9.oo uur richting Geleen. Jo bedankt voor de snelle, veilige rit. (De terugreis was problematischer: 5 uur rijden!)

Wij sloten aan in de rij voor de paspoort controle. Na een “striptease” van Wim( alarm ging maar 5 keer af!!!!!) , kwamen we de groep van Natuurlijk / Duurzaam Leren tegen. Met 25 personen stapten we om 11.00 uur in het vliegtuig naar Seattle. Ruim 8000 km vliegen en 10.00 uur later stonden we om 13.05 op Amerikaanse bodem. Toen we door de paspoortcontrole kwamen wilde Wim een foto maken van de groep van Jan Jutten….. Dit leverde Wim bijna een arrestatie op!! Wissen of camera inleveren!! Wim koos eieren voor zijn geld en wiste de twee foto`s onmiddellijk.

Na een rit met de taxi door het drukke Seattle werden we afgezet bij het hotel Best Western Executive Inn en checkten we in om 15.00 uur. Vanuit ons hotelraam keken we uit op Space Needle , nog geen 50 meter van ons vandaan. Wat een uitzicht!!

Nadat we ons hadden opgefrist, zijn  we een kijkje gaan nemen bij de Space Needle en het Experience Music Center. Vandaar  uit zijn we met de monorail naar het centrum vertrokken. Nadat we daar een aantal prachtige foto`s hebben  gemaakt, zijn we een hapje gaan eten met ons tweeën. Daarna weer met de monorail terug naar ons hotel om daar in de lounge met een pilsje en een wijntje ons verslag aan jullie te doen. Het is nu inmiddels 19.30 uur ( bij jullie 03.30 uur)en we beseffen ons dat we al 24.00 uur in touw zijn en dit ook aardig beginnen te merken…. Worden al een dagje ouder ( hahaha).  Vandaar dat we nu ook stoppen voor vandaag met ons verslag. Wordt vervolgd! Welterusten!!!

1. Guido:
    31 oktober 2009
    Leuke mensen daar bij de Amerikaanse douane hè pap:)
  2. mieny:
    Hoi Wim enJolanda,
    Fijn dat de reis zo goed is verlopen. Mooie foto"s
    Wim, echt weer iets voor jou met die foto, hahaha
    Leuk om zo contact te hebben
    gr. en kus Mieny
  3. Eelco en José:
    Hoi
    Fijn om zo met jullie samen mee te kunnen genieten van jullie belevenissen in Seattle en een idee te krijgen van de omgeving. Doe Jan Jutte maar de groeten en nog mooie dagen daar.
    Groetjes
    Eelco en José
  4. Kim:
    Hello mama en Wim!
    Wat fijn om allemaal te lezen dat de reis goed is verlopen! Dat viel wel mee, 10 uurtjes vliegen i.p.v 11! En wat een gedoe op het vliegveld! hahahahaha....ik moest wel onzettend lachen hoor! Ik zie Wim al helemaal staan! hahahhhah! Nou gelukkig goed afgelopen! Leuk dat jullie al zoveel gedaan hebben! En veel gezien! Super leuk die monorail! Mooi die foto's! Ik zal oma het reisblog morgen laten lezen, zal ze zeker leuk vinden! Nou voor nu: geniet ervan en veel plezier! Ik wacht nieuwsgierig op jullie nieuwe avonturen! ;) Byebye! Veel liefs Kim
  5. Kim:
    Hello mama en Wim!
  6. Daniëlle:
    31 oktober 2009
    Wat een verhaal, ik sluit me aan bij de reactie van Kim, ik had die striptease van Wim wel eens willen zien. Misschien kun je hem als jullie terug zijn even herhalen!!!! Mooie foto's trouwens al gemaakt. Lijkt me een geweldige ervaring allemaal, ben toch wel een beetje jaloers op jullie, haha.
    Tot mails weer, ik lees met veel plezier jullie verhalen, dikke kus Daan